Yordam

Bu yerda siz tez-tez beriladigan savollarga javoblar va foydali maslahatlarni topasiz

Men mobil ilova orqali to‘lovni bekor qilmoqchiman

Pastga o'q
To‘lovni bekor qilish uchun “Tarix” bo‘limidan to‘lov kvitansiyasining skrinshotini olib, support@paynet.uz elektron manzilimizga yuborishingiz kerak.
To'lovlarni faqat quyidagi hollarda bekor qilish mumkin:
  1. To'lov amalga oshirilgan kalendar oyi hali tugamagan
  2. To'lovdan keyin 10 kundan kamroq vaqt o'tdi
  3. Mijozning balansida to‘lovni bekor qilish uchun yetarli mablag‘ mavjud
  4. Hisoblangan naqd pul sarflanmadi
Quyidagi xizmatlar uchun toʻlovlarni bekor qilish mumkin emas: Davlat xizmatlari, kreditni toʻlash, bank rekvizitlari boʻyicha toʻlov, kartadan kartaga oʻtkazish, xorijiy xizmatlar uchun toʻlovlar, onlayn hamyon balansini toʻldirish, yuridik shaxslarning, taksi kompaniyalarining barcha toʻlovlari, toʻldirish. PAYNET kartasi qoldig'i, naqd pulni to'ldirish - schyot-fakturalar, naqd pul hisobi orqali to'langan to'lovlar.

Mening kartamdan pul yechib olindi, lekin to'lov amalga oshmadi

Pastga o'q
Pul mablag'lari kartadan yechib olingandan so'ng, xizmat turiga qarab, to'lov muvaffaqiyatli bo'lishi uchun bir necha daqiqadan bir necha soatgacha vaqt ketishi mumkin. Agar ma'lum vaqtdan keyin chek "Tarix" bo'limida ko'rinmasa va to'lov balansda ko'rsatilmasa, muammoga oydinlik kiritish uchun qo'llab-quvvatlash markaziga murojaat qiling: Telegram BOT @paynetcallcenter_bot; call-markaz raqami 71 202 07 07

Kartadan kartaga o'tkazish uchun pul yechib olingan, lekin oluvchiga etib bormagan

Pastga o'q
Agar kartadan kartaga pul o'tkazmasi amalga oshirilgandan so'ng, sizning kartangizdan pul yechib olingan bo'lsa va "Tarix" bo'limida chek tuzilgan bo'lsa-da, lekin pul mablag'lari oluvchining kartasi balansida ko'rsatilmagan bo'lsa, oluvchining tranzaksiya tarixini so'rang. kartani bankdan oling va Telegram Bot orqali PAYNET operatorlariga yuboring.

Men kartamni ilovaga qo‘sha olmayapman

Pastga o'q
Mobil ilovaga bank kartasini qo‘shish uchun kartangiz uchun SMS-xabar berish xizmati siz PANET mobil ilovasida ro‘yxatdan o‘tgan telefon raqamingizga ulangan bo‘lishi kerak. SMS-xabar berish xizmati va kartangiz faol ekanligini tasdiqlaganingizdan so'ng, ilovani o'chirib tashlang va qayta yuklab oling va kartani yana qo'shib ko'ring. Muammo davom etsa, qo'llab-quvvatlash markaziga murojaat qiling: Telegram BOT @paynetcallcenter_bot; call-markaz raqami 71 202 07 07

Har bir to'lov uchun qancha keshbek beriladi?

Pastga o'q
To'lov uchun hisoblangan keshbek miqdori xizmat turiga qarab 0,1% -2,2% ni tashkil qiladi. Har bir xizmat uchun aniq miqdor "To'lov" bo'limida xizmat nomining yonida alohida ko'rsatilgan.

Keshbek hisobidagi mablag'larni kartaga qanday o'tkazish mumkin?

Pastga o'q
Afsuski, to'plangan naqd pullarni bank kartasiga o'tkazish imkoniyati mavjud emas. Ilova tomonidan taqdim etilgan xizmatlar uchun to'lovni amalga oshirish uchun keshbek hisobidan foydalanishingiz mumkin. (Tafsilotlar bo'yicha to'lov, kreditni to'lash, davlat xizmatlari uchun to'lov bundan mustasno).

PAYNET kartasi balansini qanday to'ldirish mumkin?

Pastga o'q
PAYNET kartangiz balansini mobil ilova orqali, shuningdek, maʼlumot kiosklari va PAYNET agentlari yordamida toʻldirishingiz mumkin. To'lov faqat ilovada ro'yxatdan o'tgan telefon raqami orqali amalga oshiriladi. (7777 01** **** **** PAYNET karta raqami bo'yicha emas).

Mening kartam tarixi ilovada ko'rsatilmagan

Pastga o'q
HUMO kartalari haqidagi ma'lumotlar avtomatik ravishda "Tarix" bo'limida ko'rsatiladi. UZCARD kartalari uchun esa monitoring xizmati to'lanadi va oyiga 1000 so'mni tashkil qiladi. Xizmatni faollashtirish uchun ilovaning asosiy menyusida “Mening kartalarim” bo‘limi orqali UZCARD kartangizni tanlang va eng quyida joylashgan “Ulanish” tugmasini bosing. (HUMO monitoring xizmati bepul va ba'zida ma'lumotlarni ko'rsatishda biroz kechikish bo'lishi mumkin.)

Nima uchun mendan komissiya olinadi?

Pastga o'q
Har bir foydalanuvchi tanlangan taklifga qarab limit (3 000 000-5 000 000 so‘m) doirasida komissiyasiz pul o‘tkazmalarini amalga oshirishi mumkin. Ilovaning asosiy menyusidagi "Mening kartalarim" bo'limida ko'rsatilgan kartangizni bosish orqali joriy limitingizni bilib oling.
Agar limit oshib ketmagan bo'lsa ham sizdan komissiya undirilsa, muammoga oydinlik kiritish uchun qo'llab-quvvatlash markaziga murojaat qiling: Telegram BOT @paynetcallcenter_bot; call-markaz raqami 71 202 07 07

Flagship ilovasiga kirishda xatolik yuz berdi

Pastga o'q
Avvalo, sizda Flagship dasturiy ta'minotining so'nggi versiyasi mavjudligiga ishonch hosil qiling. Dasturning soʻnggi versiyasini ushbu havoladan yuklab olishingiz mumkin: https://uz.paynet.uz/files-documents
  1. Kompyuteringizni qayta ishga tushiring va tizimga qaytadan kiring
  2. BOSH-LOGIN orqali terminal holati faol yoki yo'qligini tekshiring
  3. Dastur o'rnatilgan diskda dasturning eski versiyasini o'z ichiga olgan fayllar yo'qligiga ishonch hosil qiling
  4. Muammo sababini batafsil o‘rganish uchun ekranda paydo bo‘lgan xatoning skrinshotini oling va uni Telegram qo‘llab-quvvatlash boti orqali qo‘llab-quvvatlash markaziga yuboring.

Flagship ilovasi parolini qanday o'zgartirsam bo'ladi?

Pastga o'q
BOSH-LOGIN hisobingizga kiring:
  1. "Foydalanuvchilarni boshqarish" bo'limini tanlang
  2. Foydalanuvchi ma'lumotlari ko'rsatiladigan qator oxiridagi "Sozlamalar" belgisini bosing
  3. "Parolni o'zgartirish" tugmasi yordamida yangi parol o'rnating

BOSH-LOGIN parolimni qanday o'zgartirishim mumkin?

Pastga o'q
Kirish sahifasida "Parolni unutdingizmi" tugmasini bosing. So'ralgan ma'lumotlarni tegishli bo'limlarga kiriting:
  1. Shartnoma raqamingiz (faqat raqamlar)
  2. INN yoki JShshIR
  3. Kirish (“bosh” so‘zi qo‘shilgan holda)
  4. Maxfiy kod (shartnomada ko'rsatilgan)
  5. Yangi parol ikki marta

Men maxfiy kodni eslay olmayapman

Pastga o'q
Maxfiy kodni tiklash uchun yuridik shaxs rahbari o‘z hujjatlari bilan viloyat vakolatxonasiga, Toshkent shahri bo‘yicha esa bosh idoraga shaxsan tashrif buyurishi kerak.

Noto'g'ri to'lovni qanday bekor qilishim mumkin?

Pastga o'q
Agar bekor qilmoqchi boʻlgan toʻlov shu oyda amalga oshirilgan boʻlsa va (koʻp hollarda) toʻlov amalga oshirilgan kundan boshlab 10 kun oʻtmagan boʻlsa, toʻlov kvitansiyasini info@paynet.uz elektron manzilimizga yoki “Tranzaksiyalarni bekor qilish” boʻlimi orqali yuboring. BOSH-LOGIN shaxsiy hisobingizga o'tish orqali. Mijozning hisobvarag‘ida to‘lov amalga oshirilgan mablag‘ yetarli bo‘lsa, to‘lov bekor qilinadi.

Bekor qilingan to'lovni qanday tekshirish mumkin?

Pastga o'q
Siz BOSH-LOGIN hisobingizga kirib, “Hisobot” bo‘limiga o‘tib, har bir to‘lovning holatini tekshirishingiz mumkin. Toʻlov holati filtridan “Bekor qilingan” bandini tanlash orqali bekor qilingan toʻlovlaringizni koʻrishingiz mumkin. Bekor qilingan to'lovlar summasi darhol depozitga qaytariladi.

Depozitni to'ldirish uchun yuborilgan pul omonatda ko'rinmaydi

Pastga o'q
Avvalo, bank buyurtmangizning holati "O'tdi" ekanligiga ishonch hosil qiling. Agar 15-20 daqiqadan so'ng omonatingizda summa ko'rinmasa, Telegram boti orqali bizga buyurtmaning rasmini yuboring.

Yangi qurilmadan Flaghip ilovasiga qanday kirishim mumkin?

Pastga o'q
BOSH-LOGIN shaxsiy hisobingizda "Foydalanuvchilarni boshqarish" bo'limiga o'ting va yangi foydalanuvchi logini va parolini o'rnating. Bosh ofis mutaxassislari tomonidan ma'lumotlar tasdiqlanganidan keyin siz undan foydalanishni boshlashingiz mumkin.

Men hujjatlarni imzolay olmayapman

Pastga o'q
Hujjatlarni imzolashda xatolik yuzaga kelsa:
  1. Elektron kalitingiz "DSKEYS" jildida ekanligiga ishonch hosil qiling
  2. Elektron imzo modulini olib tashlang va qayta yuklab oling
  3. Agentlik shartnomasida ko'rsatilgan soliq to'lovchining identifikatsiya raqamidan olingan elektron kalitdan foydalangan holda imzolayotganingizga ishonch hosil qiling.
  4. Muammo davom etsa, bizga Telegram BOT orqali chiquvchi xato tasvirini/videosini yuboring

Har bir to'lov uchun agentning to'lovi qancha?

Pastga o'q
  1. Elektron kalitingiz "DSKEYS" jildida ekanligiga ishonch hosil qiling
  2. Elektron imzo modulini olib tashlang va qayta yuklab oling
  3. Agentlik shartnomasida ko'rsatilgan soliq to'lovchining identifikatsiya raqamidan olingan elektron kalitdan foydalangan holda imzolayotganingizga ishonch hosil qiling.
  4. Muammo davom etsa, bizga Telegram BOT orqali chiquvchi xato tasvirini/videosini yuboring

Hujjatlarni imzolaganimni qayerda tekshirishim mumkin?

Pastga o'q
Hujjatlaringiz holatini BOSH-LOGIN hisob qaydnomangizdagi “Hujjatni imzolash” bo‘limiga o‘tish orqali kuzatishingiz mumkin.

Maʼlumot kioski orqali toʻladim, lekin terminal chek bermadi

Pastga o'q
To'lovlarni faqat quyidagi hollarda bekor qilish mumkin:
  1. Terminalning asosiy menyusida "CHECK" bo'limini tanlang
  2. Kontakt uchun kiritilgan telefon raqamiga yuborilgan SMS-xabarni oching
  3. SMSda ko'rsatilgan ID raqamini terminalga kiriting
  4. "Chop etish" tugmasini bosing
  5. Elektron chekni olish uchun Telegram BOT orqali operatorga murojaat qiling va to‘lov ma’lumotlarini (xizmat turi, ID raqami, vaqti, miqdori) yozing.

"To'lash" tugmasini bosgandan so'ng ekranda xatolik yuz berdi

Pastga o'q
Если после подтверждения оплаты кнопкой «Оплатить» на экране появилась надпись «Оплата не произведена», обратитесь в центр поддержки по номеру 71 202 07 07 или через Telegram BOT, чтобы проверить статус оплаты. Операторы выявят проблему и помогут ее устранить.

To'lov xatosiz takrorlandi, ammo summa xizmat balansiga o'tkazilmadi

Pastga o'q
Если после подтверждения платежа кнопкой «Оплатить» на экране появляется надпись «Успешно», но сумма не отображается даже в течение нескольких часов:
  1. На чеке оплаты проверьте информацию, которую вы ввели
  2. Свяжитесь с центром поддержки поставщика, который вам нужен, уточнив контакты через справочник 1009
  3. Если вы не можете определить проблему, свяжитесь с операторами PAYNET: Telegram Bot @paynetcallcenter_bot; номер колл-центра 71 202 07 07

Можно ли отменить оплату через инфокиоск?

Pastga o'q
Чтобы отменить платеж, вам необходимо:
  1. Oq varaqda yozma ariza (majburiy)
  2. Pasport/identifikatsiya kartasi/haydovchilik guvohnomasi fotosurati (majburiy)
  3. Selfi formatidagi hujjat bilan suratingiz (majburiy)
  4. To'lov kvitansiyasi tasviri
  5. To'lovni bank kartasiga qaytarish zarur bo'lgan hollarda, kartaning fotosurati
To'lovlarni faqat quyidagi hollarda bekor qilish mumkin:
  1. To'lov amalga oshirilgan kalendar oyi hali tugamagan
  2. To'lovdan keyin 10 kundan kamroq vaqt o'tdi
  3. Mijozning balansida to‘lovni bekor qilish uchun yetarli mablag‘ mavjud
Quyidagi xizmatlar uchun toʻlovlarni bekor qilish mumkin emas: Davlat xizmatlari, kreditni toʻlash, bank rekvizitlari boʻyicha toʻlov, HUMO/UZCARD kartasi balansini toʻldirish, xorijiy kartalar balansini toʻldirish, onlayn hamyon balansini toʻldirish, barcha toʻlovlar yuridik shaxslardan, taksi kompaniyalaridan, PAYNET kartasi balansini to'ldirish.

Qanday qilib bank kartasi bilan to'lashim mumkin?

Pastga o'q
Axborot kioski orqali bank kartasi orqali toʻlovni amalga oshirish uchun siz shunchaki karta raqamini va kartaga ulangan telefon raqamini kiritishingiz va bir martalik SMS-kod orqali toʻlovni tasdiqlashingiz mumkin.