paynet yangilandi: nimani bilish muhim

Yangi brend.
Yangi doira.
Yangi paynet.

Paynet – bu butun O‘zbekistonga ma’lum bo‘lgan brend: barqaror meros va 18 yillik xizmat faoliyati davomida to‘plangan ishonchga ega. Paynet jamoasi mashhur brendning yangi qiyofasini taqdim etadi.

Ishonch doirasida Do'stlar atrofida

Biz yaqin do'stlarimizga nima maslahat qilsak, shuni qilamiz.

Hayot uchun qulaylik bilan. Odamlar manfaati uchun

Biz tanishni osonlashtirishga yordam beramiz va yangisini aniqroq qilamiz.

yangilarga ochiq

Biz odamlar va kompaniyalarni bir qulay joyda birlashtiramiz.

Har kim uchun har xil, o'ziga xos tarzda

Har kimning o'z vazifalari bor. Biz ularni kamtarona hal qilishga yordam beramiz.
do'stlar atrofidagi ishonch doirasida
Bizning brendimiz bilan bog'liq bo'lgan jozibali shior. Shakl biz xizmatlarimiz bilan turli aloqa nuqtalariga murojaat qilamiz.

Biz yangicha gapiramiz va koʻrsatamiz

Paynetjon bilan tanishing

Paynetjon brendning yangi yuzi hisoblanadi. G'amxo'rlik, qo'llab-quvvatlash va mehmondo'stlikni ifodalovchi bosh qahramon. Yosh va baquvvat - har doim yordam berishga tayyor.

Qanday gapiramiz

Paynet - keng auditoriyaga ega B2B2C brendi. Biz ehtiyojlar, manbalar va o'zaro ta'sir kanallariga qarab turli xil auditoriyalar uchun aloqa o'rnatishga qaratilgan.

Biz o'z yozish uslubimizdan foydalanamiz, biz tashqi aloqalarda: veb-saytda, reklama va ijtimoiy tarmoqlarda.

Paynet do'stlar davrasida doim do'st. Biz yaqin do'stlar kabi muloqot qilamiz - hurmat va g'amxo'rlik qilish uchun samimiy istak.

Biz doimo murakkab fikrlarni bildiramiz va to'g'ridan-to'g'ri javob beramiz. Biz byurokratik javoblar va skriptlardan emas, balki insonning nutqidan foydalanamiz. Samimiy tashvish va do'stlikni namoyon etish muhimdir. Mijozga doimo yordam berishga tayyor bo'lgan jonli odam bilan muloqot qilayotganini ko'rsating.

Asosiy qoidalar

1. Inson kabi yozing. Matnni ovoz chiqarib o'qing, tushuning va uning murakkab yoki noqulay eshitilishi haqida o'ylang. Bu, ayniqsa, o‘zbek tilidagi matnlarga tegishli. Suhbatdagi kabi tabiiy ravishda yozishga harakat qiling.

2. Kamroq so'zlardan foydalaning. Odamlar band. Agar siz ularning e'tiborini jalb qilgan bo'lsangiz, ularning vaqtini hurmat qiling. Agar siz fikrni ma'nosini yo'qotmasdan qisqaroq tarzda etkaza olsangiz, uni bajaring.

3. Kontekstni ko'rib chiqing. Kontekst - bu odam sizning matningizni qaerda, qachon va nima uchun o'qiyotganini tushunish. Kommunal to'lovlarni to'lashdan qarindoshingizga pul o'tkazishgacha, auditoriyangizga qarab ohangingizni o'zgartiring. Yaqin do'stingizdek g'amxo'rlik qiling.

Ovozimiz o'zgarishsiz qoladi, lekin ohang kontekst va vaziyatga qarab o'zgaradi.

suhbat ohangi. Bizning ijtimoiy tarmoqlardagi postlarimiz jonli va haqiqiy suhbatga o'xshaydi. Ochiq, halol va do'stona bo'ling.

Rag'batlantiruvchi ohang. Harakatni rag'batlantiring, lekin u foydali va mijozning muammosini hal qilishiga ishonch hosil qiling. Mijozlarga qadr-qimmatini bering va ularni foydali harakatlarga yo'naltiring.

Qalin ohang. Jasoratli bo'ling va tirik odam ekanligingizni unutmang. U bilan ochiq, hurmatli va insoniy munosabatda bo'ling.

Optimistik ohang. "Ishonch doirasida" yoki "abadiy erkin" kabi so'zlar shunchaki iboraning iborasi emas: ular umid, optimizm va taraqqiyotni taklif qiladi.

Foydali ohang. Funktsiyani emas, balki foydani tavsiflang. "Transchegaraviy to'lovlar" emas, balki "boshqa mamlakatlardan yaqinlaringizga komissiyasiz o'tkazish". “5% chegirma” emas, “to‘lovlarda oyiga 2 million so‘mgacha tejang”.

Aniq ohang. To'g'ridan-to'g'ri bo'ling. Savollardan qochmang va rasmiy skriptlar bilan javob bermang. Agar sizga vaqt kerak bo'lsa, to'g'ridan-to'g'ri ayting va kutish uchun qancha vaqt ketishini aniqlang.

Logotip - bu birinchi taassurot. Bizning vazifamiz uni silliq qilishdir.

Logotip nimani yashiradi?

Yangi logotip odatiy shakldagi aylana va suyuqlik brendining tanish birikmasidir.

Bizning belgimiz - ishonch doirasi. Bu taniqli element va biz uni doimiy ravishda ishlatamiz.

Logotipning matn qismi aniq, ishonchli va tasvirni samimiyligi bilan to'ldiradi.

Asosiy variant - gorizontal

Agar kerak bo'lsa, har doim vertikal emas, balki gorizontal logotipdan foydalaning.

Ikkilamchi vertikal variant

Gorizontal logotip uchun juda kam joy mavjud bo'lganda foydalaniladi.

Xavfsiz masofa

Logotip atrofida ko'proq havo qoldiring - bo'sh joy cheklangan bo'lsa, xavfsizlik masofasi jadvalidan foydalaning.

Masshtablash

Logotip o'lchamini o'zgartirishda qoidalar va nisbatlarga rioya qiling.

Quyida tavsiflangan minimal o'lchamga e'tibor bering.

Minimal o'lchamlar

Gorizontal variantning minimal kengligi 132 px.

Vertikal - 107 piksel.

Belgining minimal hajmi 22×23 piksel.

brend belgisi

Ilova belgisi va avatar yalpiz fonda ishonch doirasidan foydalanadi.

Doira o'lchami piktogramma balandligining 75% ni tashkil qiladi.

Ishonch doirasi imkoniyatlar oynasidir

Yashil ishonch doirasidan Paynet olamiga oyna yoki portal sifatida foydalaning.

Bu aloqa dizayni bo'yicha tajribaga ega bo'lgan dizayner uchun qiyinchilik.

Foydalanish va joylashtirish shartlari

O'lchamidan qat'i nazar logotipingizni oltita joydan biriga joylashtiring.

Agar siz logotipni kompozitsiyaning o'rtasiga, masalan, daftar qopqog'iga joylashtirmoqchi bo'lsangiz, faqat doira belgisidan foydalaning.

Qanday qilmaslik kerak

1. Uzatmang, siqmang

2. Qo'shimchani qo'shmang

3. Ruxsat etilmagan ranglardan foydalanmang

4. Soya yoki effektlarni qo‘llamang

5. Aylantirmang, bo'linmang

6. Vertikal yozishdan foydalanmang

Rangli echimlar

Figma-da oching

O'rtacha darajada o'ynoqi, mos ravishda qarama-qarshi. Kerakli hollarda ranglar bilan o'ynang. Quyida brenddagi ranglardan foydalanish qoidalari keltirilgan.

Asosiy palitrasi

Biz kontrast ranglarning kombinatsiyasidan foydalanamiz - issiq va sovuq soyalar bir qator kombinatsiyalar va farqlarni hosil qiladi. Bizning kuchli tomonlarimizni ta'kidlab, Paynet hamma uchun ekanligini ko'rsating.

Yashil marvarid va oltin aloqada ishlatiladigan ikkita asosiy palitradir.

Reklama materiallarida pushti va ko'k ipakning yorqin va qalin soyalari qo'llaniladi.

yashil marvarid

PEARL1

#20CC6D

32, 204, 109

-

PEARL2

#47EB7E

71, 235, 126

-

PEARL3

#0BA859

11, 168, 89

-

PEARL4

#087E43

8, 126, 67

-

MINT

#DAFBED

218, 251, 237

-

Oltin

GOLD1

#FED541

254, 213, 65

-

GOLD2

#F3B945

243, 185, 69

-

GOLD3

#9C3311

156, 51, 17

-

ROSEGOLD

#FEDDF3

254, 221, 243

-

Ipak

BLUESILK

#0500FF

5, 0, 255

-

BLUESKY

#7ECBF1

126, 203, 241

-

BLUECLOUD

#CCEDFD

204, 237, 253

-

ROSESILK

#D52A9C

213, 42, 156

-

Qarama-qarshi soyalar

BLACK

#000000

0, 0, 0

-

WHITE

#FFFFFF

255, 255, 255

-

Urg'u

STEEL

#9195A1

145, 149, 161

-

VELVET

#1F0F57

31, 15, 87

-

Yordamchi

PLASTER

#E9EAED

233, 234, 237

-

SAND

#EBE7E1

235, 231, 225

-

Ruxsat berilgan kombinatsiyalar

Quyida fon rangi va elementlarning ruxsat etilgan kombinatsiyalari keltirilgan.

Materiallarda yorqin va kontrastli kombinatsiyalardan foydalaning.

To'g'ri so'zlardan foydalanish xabarni etkazishga yordam beradi va to'g'ri tipografiya e'tiborni tortadi.

Katta sarlavhalar

Katta sarlavhalar Karos yumshoq shriftida yoziladi. U har doim kichik harflar bilan yoziladi.

Google Fonts:
Nunito (ExtraBold 800)bilan almashtirish:

Oddiy sarlavhalar va matn

Saytda va hujjatlarda yozish uchun biz brend aloqasini qo'llab-quvvatlaydigan universal va o'qish oson shriftdan foydalanamiz.

Google Fonts:
Inter (Regular & Bold) bilan almashtirish:

Matn uslublari

Katta sarlavhalar

Faqat kichik (kichik) harflar bilan yoziladi. Satr balandligi 100-120% va harflar oralig'i -5% va -3% oralig'ida bo'lishi kerak

Держите баланс, ориентируйтесь на примеры ниже:

Oddiy sarlavhalar

Satr balandligi 100% dan 120% gacha, harflar oralig'i esa -3% dan -1% gacha bo'lishi kerak.

Matn

Yaxshi ishlab chiqilgan matn yaxshiroq ko'rinadi va o'qish osonroq. Sarlavhalar uchun qalin va uzun matn uchun oddiy foydalaning. Asosiy matn satrining balandligi shrift hajmining 110-140% bo'lishi kerak.

Matnda Paynet savdo belgisi bosh harf bilan yozilgan. Kirillcha versiyasi Paynet.

Qanday qilmaslik kerak

Sarlavha va matn uchun shriftlarni aralashtirib yubormang - yuqoridagi qoidalarga amal qiling

Matn va sarlavhalarda harflar oralig'ini keng qo'ymang

Noto'g'ri chiziq balandligidan foydalanmang

Karos-soft bilan katta sarlavhalarda bosh harflardan foydalanmang

Boshqa uslublar va shrift og'irliklaridan foydalanmang

To'g'ri tekislamang va ikkita sarlavhani ketma-ket qo'ymang

Foydalanishga misollar

Bizning materiallarimizda matn qanday ko'rinishini ko'rishni xohlaysizmi?

Belgilar va rasmlar

Rasmlar va piktogrammalar bizning arsenalimizdagi foydali vositalardir. Biz printsipga amal qilamiz: "aytmang, lekin ko'rsating".

Tasvirlar

So'zlarga tayanmang, illyustratsiyalar so'zlardan oshib ketadi va fikrni tezroq va osonroq etkazishi mumkin.

Belgilar

Biz piktogramma to'plami sifatida moddiy belgilardan (yumaloq) foydalanamiz. Oddiy va tushunarli - har doim qo'lingizda.

Tartib va panjaralar

Figma-da oching

Uchta asosiy format mavjud: vertikal (01), kvadrat (02) va gorizontal (03). Format va masshtabga qarab, panjara uchun ustunlar to'plami o'zgaradi.

Chiziq

Biz tartib kengligining 2,5% -10% gacha bo'lgan to'ldirishdan foydalanamiz. Ijtimoiy tarmoqlar uchun bannerda 2,5%, bosma materiallarda 10% gacha, tartibga qarab foydalanamiz.

ma'ruzachilar

Ustunlar sonini uchga ko'paytiring: 6, 9, 12, 24. Ustunlar soni dizaynerning ehtiyojlariga bog'liq. Quyida misol keltirilgan:

Ustunlar orasidagi kenglik chekinish kengligiga teng. Misol uchun, agar chekinish 2,5% bo'lsa, ustunlar orasidagi kenglik ham 2,5% bo'ladi.

gorizontal chiziqlar

O'qishni yaxshilash uchun gorizontal chiziqlar qo'shing. Ular tarkibni tartibga solishga va matn qaysi nuqtadan boshlanishi kerakligini aniqlashga yordam beradi.

Tartibni qanday tekislash kerak

1. Logotip, matn va grafiklarni to'plang
2. Tartibga to'rni o'rnating
3. Grafikalarni joylashtiring
4. Qolgan elementlarni tartibga soling

Savollaringiz bormi?
Ulardan paynet@5x10.co manziliga murojaat qiling

Paynet brendidan foydalanish bo'yicha ko'rsatmalar.
Oxirgi yangilangan: 2023 yil may